بیرو بدون تیم به خاطر پول! بازگشت فرشید باقری به استقلال؟ برگزاری اردوی آبی‌پوشان در ترکیه مورایس در اصفهان ماندنی شد گاریدو: پرسپولیس در دنیا شناخته شده است | فلسفه ما تلاش برای بردن است درویش: با هماهنگی گاریدو، تیم را ترمیم می‌کنیم قرارداد گاریدو با پرسپولیس امضا شد + ویدیو بازیکن بوسنیایی استقلال، تستی شد! اسکوچیچ این بار با تراکتور همراه شد زمان و برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ درخواست عجیب پرسپولیس از باشگاه قطری درخواست چند میلیون دلاری مهاجم سوری از پرسپولیس از معرفی خارجی‌ها به گاریدو تا بازگشت پیروانی بازی با اسم اخباری برای ترساندن بیرانوند؟ نتیجه و ویدیو ضربات پنالتی بازی برزیل و اروگوئه| حذف در غیاب وینیسیوس دولخانی رئیس جدید هیئت سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

جانشین بیرانوند یک استقلالی است!| قمار بزرگ با یاغی‌گری

  • کد خبر: ۱۷۰۰۲۸
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳
جانشین بیرانوند یک استقلالی است!| قمار بزرگ با یاغی‌گری
شنیده می شود یک گلر که سابقه حضور در استقلال را دارد شاید گلر یک پرسپولیس در لیگ برتر باشد.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، با فعل و انفعالاتی که بین بیرانوند و باشگاه پرسپولیس در هفته‌های اخیر رخ داده دیگر باید کم‌کم خود را برای شنیدن خبر جدایی این گلر توانمند فوتبال ایران از پرسپولیس آماده کنیم.

در هفته‌های اخیر از گوشه و کنار خبر می‌رسید که مدیران پرسپولیس برای از دست ندادن وقت، با گزینه‌های جانشین بیرانوند مذاکراتی داشته‌اند، از عابدزاده تا اخباری و حتی حقیقی.

اما جالب است بدانید اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و بیرانوند از پرسپولیس جدا شود، این ۳ گلر شماره یک قرمزها را نخواهندپوشید و شماره ۱ از پیکان می آید.

رشید مظاهری که سابقه کار زیر نظر یحیی گل‌محمدی را در ذوب در کارنامه دارد، مدتی هم گلر استقلال، تراکتور و سپاهان بوده و فصل قبل هم در پیکان حضور داشته‌است.

مظاهری اگر پرسپولیسی شود، تبدیل به یک یاغی جدید در فوتبال ایران خواهدشد. یک یاغی عجیب که همین چند وقت پیش در یک برنامه تلویزیونی از عشقش به استقلال گفت و حالا لباس پرسپولیس را برتن خواهدکرد.

رشید در فصل گذشته با پیکان عملکرد چندان خوبی نداشت و همین سلسله تصمیمات عجیب و غریبش هم بوده که او را از تیم‌های مدعی در سال‌های اخیر دور کرده‌است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->